白酒煮蜆意粉白酒煮蜆意粉網誌分類:Ren。洋食館 連續3日訓覺不停抽筋..真係有D想綁實對腳呀仲有人笑我做左抽筋仔 哈哈 我會不停詛咒你- 肥死你 肥死你 肥死你 肥死你  後來的起心肝做下伸展..慢慢按下D淋巴先無咁痛呢之前有人問我白酒煮青口點整..剛巧我整左這個意粉啊白酒煮蜆意粉實在太好味了..酒店兼職>U<  我整過咁多款意粉我最喜歡這個如果唔喜歡食貝殼類  可以換做海鮮  用一個汁都唔錯架其實白酒煮青口同埋白酒煮蜆做法一樣的 1>買左佢地返屋企都係要洗擦乾淨個外殼2>然後浸養佢地一段時間,等佢地自行清濾體內的污物 (例如沙石)3>有D貝殼類要清理內臟添架聽說要加D鹽落D水度先可以刺激D褐藻醣膠蜆  令佢地吐沙我屋企習慣買左D蜆返黎放在水盆浸養然後開到個水龍頭最細..等水慢慢滴落去盤度 (製造氧氣!?)哈哈..每次做到這個步驟我都會想起以前同細佬D百厭野記得小學既時候弟弟好奇問我點解要落鹽..我就話-如果你浸緊暖水突然有人掟你落咸水  都會嚇到你不停咳啦然後弟弟話-咁用辣椒咪會喇到佢地對眼好住商房屋痛兩姐弟狂笑一輪後就偷偷地入廚房拎左D辣椒油滴落去然後又有其他壞主意..例如-落少少糖比D甜頭佢轉頭落醋酸死佢玩夠了..嘿  又去第2度搞破壞..都未識驚啊直至炒蜆的時候發現大部份已經唔識彈開..炒蜆就無得食喇..唯有食藤條炆豬肉  哈哈哈白酒煮蜆意粉 Recipe  首先煲定D意粉..我今次用室內設計Bucatini呢好可愛呀 每條粉都係空心架  所以D白酒汁會索晒入去我的做法係先整白酒煮蜆然後炒意粉 1>材料:牛油 蒜蓉 乾蔥碎 洋蔥粒 蕃茄粒         雞湯1罐 白酒(我落左大約120ml)  whipped cream/milk (120ml) 2>首先用牛油爆香 蒜蓉 乾蔥碎 洋蔥粒 3>然後加1房屋二胎罐雞湯落去煲滾  可以加香草 4>然後加入處理過的蜆及適量白酒                  (我習慣會先用滾水拖1拖D蜆 當有少少開口就拎起)              (白酒方烤肉面買最平的就可以了..份量我沒有真正去量)     (落太多會太酸, 怕酒味可以減白酒份量不過要加少少檸檬汁) 5>然後蓋上蓋子焗下D蜆  等酒精揮發 6>確保酒精大量揮發之後 (味道無咁酸結婚)                                              轉細火後..快速加入忌廉/牛情趣用品奶                   (份量其實我無真正去量呢..加到個汁白白地就可以借款)                                              最後可以加入蕃茄粒同埋黑胡椒 10分鐘左右就做好呢室內裝潢  我希望介紹多D方便既食譜比大家 哈哈白酒煮蜆就係咁樣煮架喇  可以跟蒜蓉包食或者配上意粉1>先用牛油爆香 蒜蓉 乾蔥碎 洋蔥粒2>然後加入意粉炒  最後加之前做起的白酒煮蜆煮到個汁杰杰地加左Parsley同埋蕃茄..有點和式 哈哈顏色靚到呢..食這個意粉真係食得好滿足 :D
arrow
arrow
    全站熱搜

    st77sthmql 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()